Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Νέα Γενιά - Εθισμός

      Νέα Γενιά - Εθισμός και τα τέτοια μου ανάποδα. 

Ω ναι φίλοι μου, MadGreek εδώ, και ήρθε η ώρα να πω την άποψή μου πάνω σε αυτό το θέμα που λίγο-πολύ απασχολεί όλους μας. Και για να μιλάμε συγκεκριμένα για τα μέλη της σελίδας μας...φαντάζομαι πολύ. Εθισμός και Νέα Γενιά λοιπόν!





Είμαστε εθισμένα, ανώριμα, κολλημένα -κάτσε τι άλλο μας λένε χμμ...α ναι-  αντικοινωνικά όντα τα οποία δεν έχουν πως να σπαταλήσουν τον χρόνο τους παρά μόνο μπροστά από μία οθόνη, πάνω από ένα πληκτρολόγιο, δίπλα από ένα ποντίκι. Καλά αλήθεια τώρα, τι να περιμένεις από αυτά τα παιδιά ανάπτυξη; Που θα πάει η χώρα μας με δ'αυτούς; 
Είμαστε που είμαστε σαν χώρα σε οικονομικοβιοτικό επίπεδο Γερμανίας, έχουμε που έχουμε εκπαιδευτικό σύστημα Φιλανδίας και Ολλανδίας έρχεται αυτή η "Νέα Γενιά" να τα καταστρέψει όλα;

Ειρωνεύομαι.


Κοιτάξτε για να τα ξεκαθαρίσουμε από την αρχή γιατί δεν θέλω να αφήνω τίποτα ασχολίαστο στα άρθρα μου...ΝΑΙ υπάρχει εθισμός στο Internet και στα Video Games όπως υπάρχει και στο
ποτό, στο τσιγάρο, στα χαρτιά. Το θέμα εδώ είναι ότι το συγκεκριμένο θέμα αντιμετωπίζεται τελείως άδικα σε σχέση με τα άλλα. Δεν το δικαιολογώ και δεν το υπερασπίζομαι αλλά ρε πούστη μου κάποιος πρέπει να τα πει. 



Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ INTERNET ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΟΗΜΩΝ ΩΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ 

Και προσέξτε δεν μιλάω για τους ηλίθιους που παίζουν "τυχερά παιχνίδια" μέσω Internet και χάνουν περιουσίες, αν έχει μυαλό χιμπατζή να κάνεις κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα μπεις στον κόπο να διαβάσεις αυτό το άρθρο, μιλάω για τα φυσιολογικά άτομα. Δεν κατάλαβα; Όσοι περνάνε πάνω από ένα τρίωρο στον υπολογιστή τους πρέπει αυτομάτως να τους κάνει και abnormal; 
Χεχε σαν να σας ακούω να λέτε: " Κάτσε ρε φίλε είναι νέοι, χάνουν την ζωή τους όλη μέρα μέσα".




ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ

Και ξανά λέω μιλάω για την πλειοψηφία ΟΧΙ για τα 5-10 άτομα (Ελλάδα) -μην ακούτε ότι μπούρδες λέει ο Μ.Σφακιανάκης στην TV- που έχουν όντως σοβαρό θέμα. Νομίζεις ότι ειλικρινά υπάρχει άνθρωπος που να μην θέλει να βγαίνει με τους φίλους του; Να μην έχει κάνει έστω μία φορά μαλακίες με την παρέα του; Ζούμε στην ίδια κοινωνία έτσι; ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Καλό το PC καλό και το PS αλλά μερικά πράγματα όπως παρέα - αγάπη (δεν λέω για τα μυξιάρικα που "τραβιούνται") επειδή είμαστε άνθρωποι, ενστικτωδώς πείτε το, ποτέ δεν πρόκειται να βάλουμε κάτι πάνω από αυτά. Όχι εντάξει είμαι μικρός ακόμα και το λέω, δεν βάζω την έννοια του χρήματος εδώ γιατί αυτός είναι ένας διάολος που ποτέ δεν θα απαλλαγεί από την ζωή μας οπότε πρέπει να ζήσουμε με όλα τα θετικά-αρνητικά που προσφέρει.

 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι εκ γενετής. Και δεν αναφέρομαι για τα βιολογικά μας χαρακτηριστικά έτσι. Όπως ο άλλος έχει μικρή και ο άλλος μεγάλη μύτη έτσι και ένας γουστάρει να περνάει τον χρόνο του με αυτόν τον τρόπο και ο άλλος αλλιώς. Δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να έχουμε όλοι τα ίδια ενδιαφέροντα, να συχνάζουμε στα ίδια μέρη πόσο μάλλον να έχουμε και τα ίδια χόμπι. Οπότε μητέρα νοικοκυρά που ανησυχείς για το μπουμπουκάκι σου, πατέρα εργαζόμενε που έχεις μεγαλώσει σε αλάνες το παιδί σας δεν είναι άρρωστο, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. Δεν είναι έτσι:




ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ


Δεν ξέρω για σας πάντως εγώ αν ήμουν πατέρας θα χαιρόμουν το παιδί μου αν δεν άνηκε στην μάζα, αν είχε δική του προσωπικότητα απαλλαγμένη από τις νεανικές υπερβολές του τύπου μεθώ γιατί έχω ντέρτια στα 15 μου. Και μιας που το αναφέραμε αυτό ας μιλήσουμε λίγο για την νέα γενιά.


ΗΛΙΘΙΕ ΚΩΛΟΓΕΡΕ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡH ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ


Ναι παρόλο την σκατένια εποχή που ζούμε -τώρα θα έλεγα ότι είναι δικό σου φταίξιμο αλλά προτιμώ να δω Τατιάνα από το να κάτσω να ασχοληθώ με τις αποφάσεις που πήρες για να βολέψεις το παιδί σου στο Δημόσιο- έχουμε τουλάχιστον σαφώς καλύτερη πρόσβαση στην γνώση. Τα παιδιά μορφώνονται και μεγαλώνουν, χωρίς τα εκτρώματα των "δασκάλων" της προηγούμενης γενιάς (η καθηγήτρια των Θρησκευτικών μου στο λύκειο Π.Παναγιώτα -γαμάτη γυναίκα- μας είχε πει θυμάμαι την δική της περίπτωση που ο Παπα-δάσκαλος του χωριού της ασελγούσε στα κοριτσάκια της τάξης της και την ίδια και κακομεταχειριζόταν τα αγόρια, ωραίες εποχές ε γέρο;), έχουνε μεγαλύτερη πρόσβαση γενικότερα στην μάθηση μέσω του διαδικτύου και της ελευθερίας του Τύπου, τα παιδιά  ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ να σχηματίσουν πολιτικοκοινωνικές απόψεις και αντιλήψεις πριν τα 20 τους. Εσύ φίλε πατέρα θυμάσαι όταν ήσουν στην ηλικία των 15-16 ένα μεγάλο μέρος των παιδιών να ήταν πολιτικά ευαισθητοποιημένα; Να έχει επίπεδο ΙQ λίγο μεγαλύτερο από τις κατσίκες στο χωράφι; Όχι ε;

ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΡΑΞΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΑ

Έγκυος στα 17, τύφλα στο μεθύσι, τσιγάρο από τα 15, ντέρτια για τον κώλο της άλλης. ΤΙΠΟΤΑ από αυτά δεν σε απασχολεί ρε καθυστερημένε; Το ότι η νέα γενιά έχει γαμηθεί κυριολεκτικά ηθικά και αντι να βελτιωθεί από την εποχή του παππού μου παραμένει στα ίδια σκατά ίσως; Όχι ε;

"E μαλάκα MadGreek κάτσε να ερωτευτείς και συ μία φορά, κάτσε να μεθύσεις και μετά βλέπουμε".

Χα...

Είμαι 17, θυμάμαι ήδη δύο φορές να έχω μεθύσει άσχημα στην ζωή μου, έχω φασωθεί με κορίτσια που η λέξη πουτάνα είναι το μεσαίο τους όνομα, έχω κάνει μαλακίες στους δρόμους.
Τι από αυτά μένει; Τίποτα. Πιστεύω και δεν θέλω να το πάρω πάνω μου ότι λίγα άτομα το μετανιώνουν και καταλαβαίνουν τις βλακείες που κάνανε, δεν βρίσκονται σε κατάσταση δηλαδή δεν ξανα πίνω - γίνονται τύφλα το επόμενο πρωί. Πουτάνες, αναίσθητα μαλακισμένα αγόρια υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα. Στο χέρι σου είναι είτε να τα κάνεις πέρα είτε να γίνεις ένα. 

Αν το δεις από αντικειμενική οπτική γωνία το να κάθεσαι να παίζεις ένα game έχεις λιγότερες πιθανότητες να γίνεις χάλια είτε σωματικά είτε ψυχολογικά. Είναι ένας τρόπος διασκέδασης που αντί εσείς οι ενήλικες να το ψάξετε λίγο να δείτε γιατί σκατά ασχολούνται με αυτό, αντί να πάτε και τα του πείτε "Έλα ρε γιε μου να παίξουμε κανα game μάζι" - προσωπικά θα τον αγκάλιαζα αν το έλεγε αυτό- κάθεστε με μία φάτσα "που έχει καταντήσει" και "εγώ έκανα τα πάντα γι'αυτόν και δεν εκτιμάει τίποτα". ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

Με λίγα από αυτό στα 15-17:                         

Προτιμώ αυτό:



KAI AΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ



Αν συμφωνείτε, διαδώστε το άρθρο. Σας ευχαριστώ πολύ.
-Δ.Χρήστος, MadGreek

25 σχόλια:

  1. Εγω προσωπικα το διαβασα ολο και συμφωνω σε ολα αυτα που ειπες MadGreek και αληθεια ειναι.Αλλα αμα ζητησεις πχ απο καπιο γερο ή γονιο να το διαβασει να καταλαβει γιατι καθεσε τις περισσοτερες ωρες της ημερας στο pc ειτε για gaming ειτε για επαγγελματικους λογους δεν προκειτε να το διαβασει γιατι ζουμε στην Ελλάδα.Κανεις γερος ή καπιος πανω απο τα 30-40 δεν θα χασει τον χρονο του απο την τελεοραση που εβλεπε για να διαβασει ενα αρθρο που αφορα το παιδι του ή καπιον συγγενη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OLOSOSTOS (an kai kapnizo apo ta 15 kai tora 8a paw 17) SIMFONO APOLITA !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο. Επιτέλους όσα σκεφτόμουν τόσο καιρό συνοψισμένα εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω απολυτα με ολα οσα ειπωθηκαν...! Μερικες επισημανσεις απο πλευρας μου:
    --Αν και νιωθω τα ιδια για τους παππουδες, δεν ειναι πιστευω οτι ειναι δικο τους το φταιξιμο... Χασμα γενεων και ξερεις τωρα... Κι εμεις λογικα τα ιδια θα λεμε στα εγγονια μας για κατι που θα κανουν τοτε κι εμεις θα θεωρουμε εξηζητημενο...!
    --Το να ασχολεισαι με games (ακομη κι 6 και 7 ωρες τη μερα) δεν ειναι με καμια Παναγια κακο. Αρκει ωστοσο να παιζεις ποικιλια απο παιχνιδια, παιχνιδια με story, παιχνιδια μαζι με φιλους, παιχνιδια που σε κανουν να σκεφτεσαι... Τοτε τα games ειναι τεχνη (βλ. The Last of Us, Bioshock κλπ)! To να παιζεις μονο LoL η μονο CoD και ολη τη μερα να σκεφτεσαι ποτε θα πας στο ιντερνετ καφε να αποχαυνωθεις, ακομα κι αν αυτο σημαινει να αφησεις τους φιλους σου, τοτε αυτο ειναι προβλημα... Και δυστυχως εχουμε πολλους τετοιους στην Ελλαδα!
    --Τα ατομα που δεν παιζουν καθολου games και σου λενε οτι δεν εχεις ζωη επειδη δεν μεθας καθε Σαββατο στις βοτκες, ειναι τα πιο βαρετα ατομα που εχω συναντησει στη ζωη μου, και αυτο πρεπει καποτε να το αντιληφθουν και οι ενηλικες...!

    (Good Job MadGreek! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και εχει δημιουργηθει ενα μπραφ ειδικα για αυτον τον σκοπο, συμφωνω με ολα... Τα ειπες τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ GAMER KAI ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΙΖΩ ΑΠΟ ΤΑ 13 ΜΟΥ , ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 19) Συμφωνώ ότι η αντίδραση των γονιών είναι λάθος , διαφώνω κάθετα με αυτό που κάνεις να συγκρίνεις δηλαδή ανόμοια πράγματα.. Καραρχάς δεν είμαστε σε θέση να πούμε ότι το gaming είναι χομπυ ή κατι καλο τεσπα
    .. είναι μια κατάχρηση του υπολογιστή.. το να κάθεσε ώρες ατέλειωτες καθημερινά σε κάνει άρρωστο και νιώθεις αποξενομένος.. μπορεί να μην το δείχνεις, δηλαδή να έχεις φίλους κτλπ. αλλά σου καίει τόσο πολύ το κεφάλι που δεν μπορείς να έχεις μια Α ψυχολογική υγεία , ΜΙΛΑΩ πάντα απο απόψεις φίλων και προσωπική εμπειρία.. Και επίσης επέιδη παίζουν και πολλά παιδιά μικρότερα απο εμένα θα σας πω μια συμβουλή.. Όταν καταλάβαιτε οτι όλα όσα έχετε δεν είναι αυτονόητα και ότι πρέπει να πάλεψετε για την ποιότητα ζωής αλλα κυρίως για την επιβίωση σας τότε θα σταματήσετε να υποστηρίζετε αυτήν την καταχρηση που δεν μας προσφέρει τίποτα και μας τρώει πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσαμε να τον γεμίσουμε με εμπειρίεσ και εφόδια για τον χαρακτήρα μας(οχι απαραίτητα εππαγελματικα).. Το συμπέρασμα είναι όλα με μέτρο παλικάρια , αν δεν μπορεί να κρατηθεί το μέτρο τότε χαλάνε πολλά πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. epitelous kai kapoios pou eipe kati swstotero...otan 8a xreiasteis leuta gia to internet kai to pc 8a sou pw egw...

      Διαγραφή
    2. DEN YPARXEI H LEXI SWSTOTERO ( den kolaw se afto aplos sto lew gia na min to ksana grapseis kai ginese rezili)

      Διαγραφή
  7. Ο πιο σωστός απ όλους είναι το παιδι π είναι 19 απο πάνω...ακόμα κ οι 3 ώρες π θα παίξεις θα σ γαμήσουν τν εγκέφαλο κ αυτό θα τ καταλάβεις εάν στο καπάκι βγείς με μια παρέα που κάνει κάρι διαφορετικό σ αυτό το τρίωρο....θα νιώσεις απευθείας αποξενωμένος!!κ πιστέψτε με ειναι υπερβολικά ασχημο..πλήν αυτών βέβαια όταν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αρχίζουν να συγχονεύονται με τη ζωη σου τότε αρχίζουν και τα ψυχολογικά προβλήματα που ποικίλουν απο πολύ ελαφριά ή κ σοβαρότερα..σε καμία περίπτωση δε λέω να μην παίζετε!!αυτό π θέλω κ γω να πώ με τη σειρά μου είναι οτι πάντα πρέπει ν υπάρχει μέτρο στις ώρες π αφιερώνετε σ οποιοδήποτε βιντεοπαιχνίδι..κ 1,5-2 ωρες το πολύ την ημέρα!κ σαν παρατηρητής αυτη τη στιγμή βλέπω τα μικρότερα παιδιά απο 10-15 να καίγονται στ βιντεοπαιχνίδια κ να μν μιλάνε γ κάτι αλλο πολλές φορές...απ αυτή τν άποψη λυπάμαι κ γω τη Νέα Γενιά...αυτά είχα να πω ως άτομο π παίζω βιντεοπαιχνίδια απο τα 12 κ είμαι 20..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαλακιες. Οσα ειπε ο MadGreek ειναι ολοσωστα. Ειμαι 19 χρονων, παιζω απο τα 12-13 μου. Και υπηρξαν φορες που επαιξα και 5, και 6 ωρες σερι. Και αμεσως μετα βγηκα εξω με την παρεα. Δεν υπαρχει αποξενωση. Δεν υπαρχει διαφορα. Ναι, συμφωνω πως τοσες ωρες δεν ειναι υγιες να παιζεις, και γι'αυτο συμβαινει σπανια να περναω τοσες ωρες μπροστα στο pc, αλλα κοινωνικα δεν υπαρχουν συνεπειες. Ισα ισα, ειχα εμπιρειες να μοιραστω. "Φιλε ακου τι εκανα σημερα στο battlefield" η "Φιλε το the walking dead εχει απιστευτο story". Εχεις πραγματα να πεις. Φυσικα αυτο θα κρατησει λιγο, ενα μισαωρο με τρια τεταρτα, απο κει και περα η συζητηση γυρναει στα κλασσικα, απλα θελω να πω οτι οπως ο αλλος γυρναει απο προπονηση και μας μιλαει για το γκολ που εβαλε, ετσι και μεις μιλαμε για games. Ειναι ενα ΧΟΜΠΥ. Ξεπεραστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το εφαγες το share απο εμενα παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλε σορρυ αλλα λες μαλακιες..Μόνο και μονο που παρομοιάζεις μια "μεθη" με τους φίλους σου με το να καθεσαι να παιζεις games εισαι λαθος..ο υπολογιστής ειναι ΕΙΚΟΝΙΚΗ πραγματικότητα(τα αλλα δεν θα τα σχολιάσω) .και γω 17 χρονων είμαι.. και γω παίζω games...παλια ημουν χακερ οποτε πιστεψε με ξερω κατι παραπανω..ο υπολογιστής σου τρωει το μυαλο και μετα δεν μπορείς να συγκεντρωθείς..επι 1-2 χρόνια καθόμουν πολλες ώρες στο pc αλλα οταν σταματησα ειδα την διαφορά από γκομενες μέχρι παρεα και γενικα κοινωνικοτητα..αυτα απο εμενα ειπα την γνωμη μου γιατι υπαρχουν πράγματα που ΔΕΝ βλεπετε.οποιος θελει ας μ' ακούσει δεν εχει να χασει κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το παιδι ειπε οτι δεν περναει ολη τη μερα στο pc και βγαινει βολτες με φιλους κλπ, απλα ειναι και αυτο ενα ενδιαφερον που καταναλωνει πανω απο 3-4 ωρες :Ρ

      Διαγραφή
  11. Εγω παιδια ειμαι Gamer απο 15 χρονων και Ναι πρεπει να εχουνε ολα ενα οριο σε οτι κανουμε , Εγω που λετε Εχω κοριτσι , φιλους λιγους σχετικα Αλλα καλους και κραταω με ολους επαφη και ολοι οι γυρω μου με ξερουν καλα, μπορει να Παιζω απο πρωι μεχρι μεσσημερι αλλα Απογευμα αμα θελουν και οι φιλοι μου βολτα Θα βγω, δεν προκιτε να κατσω μεσα να αποβλακωθω παραπανω , καλα ειναι να παιζουμε αλλα οχι και να παραμελουμε τα παντα , και επισυς ο οποιοσδηποτε αν μου πει θες να παμε βολτα ΔΕΝ προκιτε να πω οχι γιατι Σαν την βολτα με Καλους φιλους δεν εχει παιδια, Αποψη μου φυσικα !!! ΓΑΜΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΝΤ !!! Εφαγε κοινοποιηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να πω κι εγώ τη γνώμη μου σαν "μπάρμπας" (πάνω από 40) και καμμένος gamer από τα 14 μου ξεκινώντας με AD&D και περνώντας μετα σε κονσόλες, fps, rpg, mmo κλπ κλπ κλπ... Καλό το gaming και πιστεύω ακράδαντα πως ακονίζει το μυαλό, αλλά πρέπει να υπάρχει μπαλαντζάρισμα με την RL... Κακά τα ψέμματα υπάρχουν πολλά καϊδια που δεν νιώθουν και χάνουν κάθε επαφή... Ζούμε σε δύσκολους καιρούς που θα πρέπει εσείς οι νέοι να ενεργοποιηθείτε και να προετοιμαστείτε για το ΔΙΚΟ σας αύριο που δηστυχώς η δικιά μου γενιά το έχει κάνει τελείως σκατά... Πρέπει λοιπόν να μάθετε να κολυμπάτε σε αυτά τα σκατά που σας ρίξαμε για να μη πνιγείτε... Αλλ'α το πιο σημαντικό είναι να ανακαλύψετε εσείς οι ίδιοι τους εαυτούς σας μέσα από οποιοδήποτε τρόπο νιώθετε πως σας βοηθάει, να κοινωνικοποιηθείτε και να μην απομονώνεστε είτε ingame είτε RL και φυσικά να αντιμετωπίζετε τους τραμπούκους και να μη γίνεστε κι εσείς bullies! Σε κάθε game θέλουμε να διασκεδάζουμε και να περναμε καλά κι όχι να έρχεται ο κάθε κατεστραμμένος και να τραμπουκίζει και να πουλάει μαγκιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 27 xronon here. kaigome sto net kuriolektika olh mera apo ta 14. sikonome mono gia katourima (sto xesimo liwnw sto psp). euxaristw to internet pou diamorfose ton xaraktira mou. an den htan afto, 8a eixa ginei enas klarinogampros pou 8a evaza terma "tus" sto amaksi gia na to paizw gamias. oloi mou oi palioi filoi etsi katantisane. 8a evlepa mega channel kai h tremh 8a me epi8e pws prepei na psifisw "nai" sto dimopsifisma.

    gia osous lene pws kapoia stigmi sti zwi sou prepei na vgaleis lefta, exw na tous pw pws pleon o monos aksioprepeis tropos na vgaleis lefta einai mesw internet. diaforetika paizoun 100-200 euro to 8wro sthn xwra pou mas eftiaksan aftoi pou krazoun to internet :) kai afta 8a meio8oun twra me to neo mnimonio. good job palies genies, ellhnes goneis pou paizate stis alanes kai psifizate pasok-nd 40 xronia. deikste mas to dromo gia na ginoume san esas.

    h sumvouli pou exw na sas dwsw einai: real life sucks. liwste sto internet, gami8eite sto gaming alla makria apo MMO giati afta ontws katastrefoun zwes. den einai kalo na asxolise me 1 pragma sunexeia kai to internet den einai 1 pragma. parexei antikeimeniki enhmerwsh (kai oxi propaganda opws ta kanalia), diaskedasi, gnwrimies, ta panta. otan er8ei h wra 8a vgoume k eksw fusika. otan gnwrisoume kapia gkomena sto fb kai tis poume na vgoume. oles tis alles wres omws, ti proteinete? na tis spatalisoume koitontas 4 tixous? tv? h se kafeteries? afta einai ola gtp. liwste liwste kai ksanaliwste sto net mpas kai gnwrisete kanan swsto an8rwpo, mpas kai deite prokopi sti zwi sas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή